Friday, April 24, 2009

d'EdiT

Ni lagu utk korang dengor..layan pale jap..ade x lagu ni??

Grey Sky Morning - Cinta Gila.mp3


Saat Indah Bermula...
Terasa Bahagia...
Cinta Yang Lama Terhenti,
Berputik Kembali...

Ada Yang Menghampiri,
Ku Tidak Peduli...
Cinta Ini Cinta Gila,
Untuk Kita Berdua...

C/O
Woo......
Tiada Yang Dapat Menghalangnya
Kita Berdua Terus Bercinta,
Selamanya...
I Cant Live..
I Cant Living Without You Oh Baby
Just Only You That My Love..
With Love...

Hanya Kau Ku Miliki,
Yang Tiada Ganti...
Bukan Mimpi Sudah Pasti,
Jiwaku Berseri...
Ada Yang Menghampiri,
Ku Tidak Peduli...
Cinta Ini Cinta Gila,
Untuk Kita Berdua....









setarbak!!!

pic edit ini sumbangan azic n jajan

Thursday, April 16, 2009

Jajan oh jajan!!!


ni wallpaper aku yg x seberapa..
kalo nk tgk lbh dekat kamu sume klik kat gmbr atas ni..
de pe kat dekstop aku??haha..lu olang tgk la sendiri..mcm2 ade..
aku suke BIRU!!!

BIRU oh BIRU!!!
warna biru seindah langit
langit Mu luas terbentang
awan yang berarak menyusut permandangan ku melihat keindahan langit
mungkin ia mengingatkan aku agar melihat perkara yg baik

BIRU oh BIRU!!!
warna biru mengingat ku pada laut
laut yang mengelilingi ku
telah mengecil pergerakan untuk ku ke suatu tempat
mungkin ia satu hikmah agar aku tidak lupa
pada asal usul

Wednesday, April 15, 2009

you out!!!


ump shark!!!
aimi shark!!!
ape2 aje lah..

sape ni??
mcm x hebat jea..


kemik ohh kemik!!!
nasib baik xbape letih sgt..
bola game hr ni xsmpai pun kat aku..
haha..senang keje aku kat outfield

Saturday, April 11, 2009

opsssss =X........


cube teka gaya ape ni??

one peace!!!
two peace!!!
video
ni pulak bakal superhero negara kite suatu hr nt..
skrg ni dlm proses pembelajaran teknik2 brlawan utk mghadapi serangan musuh..
ben-10!!!tolonggg.....

so tired!!!


wah!!!penat nye kejor bola..
kalo bola dtg kat aku xpe la jgk..ni x,aku yg kejor bola..
dh la mata ni kurang nmpk,mcm mane nk target bola tu dtg kat kite..
dh dekat baru la trkencing2 nk cam bola tu jatuh kat mane..
huhu..rugi besor!!!


hai awk..awk nmpk cute la..
haha..

 


[14].:: s y a [M] s u l ::. © 2008. Design by: Pocket