Monday, March 2, 2009

Mata ku!!!


nape dgn mata aku tu??


hr ni ramai yg tegur aku..sbb muke aku nmpk lain dr sblum ni..
nmpk tembam ke??nmpk cute lg ke??
haha..yg pnting, abun x kata pun aku mcm tu..
muke aku nmpk bngkak2 sket..nk kata xckup tido, pdhal ckup..
ehmm..pape aje la..



perlu ke??

lagu utk korg - Ari Lasso feat Bunga Citra Lestari - Aku dan Dirimu - Download lah yek!!

Aku Dan Dirimu
by Ari Lasso feat Bunga Citra Lestari

tiba saatnya kita saling bicara
tentang perasaan yang kian menyiksa
tentang rindu yang menggebu
tentang cinta yang tak terungkap

sudah terlalu lama kita berdiam
tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
memenuhi mimpi-mimpimu malam kita

reff:
duhai cintaku, sayangku, lepaskanlah
perasaanmu, rindumu, seluruh cintamu
dan kini hanya ada aku dan dirimu
sesaat di keabadian

jika sang waktu kita hentikan
dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan
meleburkan semua batas
antara kau dan aku, kita

repeat reff

5 comments:

mafa... said...

aku rase la kan...
ni effect drp facial treament...
then...kalo ade tahi lalat kat dalam mate tu bermaksud "suka serong dan pembohong"...betul ke?tak caye try search kat tenet la?tapi kalo ko aku tak caye la...kalo orang tu abru aku caye...
gambo ko ngan bai tu memang perlu coz akak ngan adik kan...

s y a [M] s u l r a i s said...

yela tu amir..
aku ni suke bohong ke??aku ni suke serong ke??
haha..ko suke bai yea amir??bg tau aje lah, xperlu nk pendam dlm hati..ko suke bai yek??nt aku bg tau bai k

Juki said...

pandai2 lah amir tu..
tp aku rasakan rais... tahi lalat kat dlm mata tu org kuat seks... pastu penawar utk nk pikat awek...
sekali pandang jer puan.. terus cair...hehehe!!!

TRILLION M&E ENGINEERING SDN BHD said...

hah..!! ni lagi sorng kasi fakta yg mengarut..
dah..dah tu rais.. jgn brangan yg ko tu kuat seks..

wei, bukan ke ko skodeng tym mlm tu..??
xde makne nyer cute dan tembam ko tu..
ahakss..
wweekkkk...(refer skype)

s y a [M] s u l r a i s said...

ala..jajan..jeles la tu aku tembam dr ko..haha
ko cute ke jajan???
nk pikir jap..

Post a Comment

 


[14].:: s y a [M] s u l ::. © 2008. Design by: Pocket